'Cause everything is never as it seems

Vilken dag, är helt slut och skulle nog kunna sova redan nu.
Mamma & jag åkte till IKEA i Älmhult, det var jättelite folk och verkligen lagom att åka idag.
Mamma bara plockade på sig när vi väl kom till barnavdelningen! Hon ville tydligen skämma bort bebis lite sa hon.
Vi köpte en madrass, täcke, kudde, sängkläder, tvättlappar, 3 gosedjur, förvaringsboxar med hjul i grönt & rosa minsann, skötbädd, badbalja & jag plockade på mig lite ljus och en stor växt. Jag var lite sugen på att köpa ett spjälsängsskydd men jag tyckte dom var så tråkiga, så jag ska se om Lundemyr har ett fint & det tror jag mig veta att dom har. Madrassen var lite svår kände jag, vad fan ska dom egentligen ha? En madrass för 799 till en bebis tycker jag faktiskt är lite att ta i. Men det kanske bara är jag?! Så Mamma fick välja efter att jag stått och velat i en kvar och den verkar helt okej.

Efter det åt vi lunch & chokladboll i resturangen och sen åkte vi & hämtade hem min vagn! Och visst tusan är den fin!
Jag är faktiskt jättenöjd. Hade börjat tveka lite på att det är en trehjuling.. Men för tillfället känns det super :)

Och nu har jag bäddat sängen till bebis för allra första gången och det känns mest bara helt sjukt.
Känns så konstigt att ha massa saker men ingen bebis, inte ens en mage har jag. Men saker det har jag minsann. Tycker redan den lilla skiten har belamrat hela mitt hem.

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Kommer säkert bli hur bra som helst :D Eller klart det blir med allt fint du har hemma nu :) Har du någon söt mobil över sängen också?

2010-04-05 @ 00:36:25
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback