I´m in the corner watching you kiss her

Idag har jag inhandlat en mjuklift till vagnen & jag måste säga att jag är nöjd, den verkar kanon. Detta inköpet tror jag kommer bli väl använt! Köpte en sån som jag bloggade om i ett tidigare inlägg.

Och nu hörrni, TADAAAAAA! Idag har bebis snurrat runt ordentligt därinne. Känns så jäkla konstigt än så länge. Vet inte hur jag ska beskriva det. Den rör sig allra mest när jag sitter still, eller ja, det kanske är för att jag känner efter mer då. Idag i affären så drog den till ordentligt, sjukt skumt. Jag puttade bara tillbaka, sen var den lugn igen. Min mage är sne mest hela tiden nu för tiden också, den ligger nog lite skumt därinne.

Hade inte varit fel att sitta utomlands just nu, är så sugen på att bara åka iväg, är så trött på allt här nu.
Hade velat komma iväg & bara få andas en annan luft, få tänka igenom saker och bara vara. Men nej, det blir inget med det!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback