It's been a bad, bad day.

Vilken helvetesdag detta är, sov alldeles för länge, jag är verkligen van vid att gå upp runt 6-7 & att vakna 9 kändes som en total katastrof. Hela dagen kändes förstörd.
Sen fick jag så jävla ont i nederdelen av ryggen, kan inte gå uprätt överhuvudtaget. Försökte mig på en promenad innan för jag tänkte att jag kunde gå loss det så jag gick bort till HM och köpte strumpor till bebis & sen hem igen. & Det var knappt att jag klarade den biten, har så jävla ont. Och att ge mig på att laga mat kan vi drömma om, jag tänker inte röra en fena från soffan eftersom det gör ont att ens flytta benet.
Dessutom så är min mage helt sne idag, ser helt sjukt ut, jag är nästan helt platt på vänster sidan medans höger är stor, ser verkligen inte klokt ut. Så antar att den ligger väl där. Har fortfarande inte känt några sparkar heller... Kul!

Fick iallafall en kusin idag, en liten Isabella :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det blir bättre :/ Kul med fler kusiner!

2010-04-21 @ 17:37:51
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback