Livstecken?

Det kan vara så att min bebis precis sparkade! Först var jag uppe och donade med massa saker sen när jag satte mig igen så var magen sne åt vänster sen kändes det som att det klickade inuti magen typ. HAHA, eller hur jag ska beskriva det. Men jag blir så jävla osäker på om det verkligen va så, så jag vågar knappt skriva det. Men denna gången känner jag mig nog lite säker, tror jag. Eller nej, jag vet inte. Kan ha inbillat mig också för den delen. Ja, vi skiter i detta nu, jag inbillade mig nog..
Hahah, gillar att jag påbörjade inlägget säker och avslutade det med att jag inte tror på det längre, ;D!

Jag har färgat håret dessutom, tröttnade på skiten så det fick bli brunt igen.
Bilden är som vanligt sådär eftersom det är svårt att ta kort på sig själv.


Kommentarer
Postat av: Cicci

fint =)

2010-04-27 @ 01:59:13
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/
Postat av: Sandra

Det är upp till var och en hur allvarligt man vill ta min blogg. Ganska mycket av det jag bloggar om skrivs med en stor nypa ironi eller bara humor, men tydligen så har jag ju några fans som följt min blogg sen jag började blogga på den domänen i jan -08. Såna som läst i hemlighet, men börjat komma fram och erkänna att de finns de senaste månaderna. Tycker jag om!

2010-04-27 @ 13:58:04
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Som du märker är jag efter i bloggläsningen (nu igen, haha), men bättre sent än aldrig ;)



Hoppas det var bebis som sparkade :) Var det säkert :) Vem skulle det annars vara? ;)



Det här påminde mig om att jag veeerkligen borde färga mitt hår igen. Färgade det för typ 5-6 veckor sen och har över 1 cm utväxt :( Dessutom blev det ojämnt färgat så borde gjort om det typ direkt, haha. Lat jag är.

2010-05-01 @ 14:48:47
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback