Saknad & längtan tillbaka.

Förra våren måste ha varit den bästa i mitt liv. Åkte ner till pappa och umgicks i april, var massvis hos Sandra i Växjö där vi grillade på tufvanängen och drack mängder med vin, alla promenader runt osudden, maskeraden i Växjö, twister med Jonas och Sandra i hennes vardagsrummet med vin i kroppen, festen hos Mia & Ola, hälsade på världens finaste Patricia, mera Växjö med Sandra, långklänningar i solen, utgång på Oleo med Sandras ganska så överförfriskade pojkvän, sena nätter med Tobias.
Det var också sista våren som jag hade B alldeles sådär nära.
Ja, idag saknar jag även dom där kvällarna vi satt utomhus pratade massor och rökte.
Jag önskar jag fick tilbaka den känslan som infann sig då, jag var glad, tillfreds och lycklig över att hela tiden ha mina vänner så nära.

Jag & Sandra

Jag hemma hos Sandra

Vin & sol på Tufvanängen i Växjö


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja shit va roligt det var då :) Tänk att det var ett år sen vi gjorde allt det där. Det var en fartfylld vår som kom tidigt och värmde oss redan i mitten av mars.

2010-04-13 @ 11:22:14
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback