Sweet misery

Imorgon ska jag till barnmorskan & då ska jag få lyssna på bebis hjärta för allra första gången, fast egentligen är det inte därför jag ska dit utan för min rygg som inte verkar vilja mer.
Barnmorskan tror att det är foglossning och jag som var helt säker på att slippa det, trodde min kropp skulle klara det här galant. Iallafall så var min barnmorska upptagen så jag ska gå till en annan och det känner jag inte alls för egentligen, men jag måste ju om jag ska få någon koll på ryggen.
Så berättade jag på telefon att jag ju inte heller känner av bebis ännu så därför så skulle dom dessutom lyssna på hjärtat så att det lever som det ska därinne. Men hon jag pratade med tittade på ultraljudsbilderna och trodde också att det vara moderkakan som dämpade det hela, men vi skulle ändå lyssna eftersom det för min del känns helt dött därinne.
Känns dessutom som att man bara besvärar dom när man ringer och ska härja och ha frågor, fast nu tillhör jag ju typen som aldrig ringer dom utan ringer hem till A och beklagar mig istället och sen googlar. Jag litar på Annicas sunda förnuft och google helt enkelt. Ja, sen har ju jag lite eget sunt förnuft också för den delen!

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Jag har aldrig förstått vad foglossning är :S Men har för mig att Åsa fick njursten när hon var gravid. Hoppas du slipper det!!

2010-05-01 @ 14:20:49
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback