Not ever

Denna dagen blev inte alls som tänkt och egentligen är jag helt sjukt trött och vill bara bädda ner mig i soffan med massa filtar, te och popcorn. Men imorgon är det begravning och jag kommer åka iväg redan idag iom att den börjar tidigt imorgon och går dåligt med tåg och inte håller rum på min hemmaplan.

Men jag är så nervös, men iom att slemproppen släpprt (ja jag vet att inget måste hända baa för det) så blir jag så nojjig. Och nu ska jag åka iväg låååångt hemifrån själv över dagen idag och hela natten tills imorgon. Men det kommer gå fint antar jag. Gör det inte det, får det ju ordna sig det med helt enkelt. Inte mer med det.

Iallafall så är det begravning imorgon klockan 11. Och det kommer bli så jävla tungt. Jag vågar inte ens tänka på det för jag kommer antagligen gråta ihjäl mig. Och jag kommer knappt i några av mina svarta plagg så jag får se lite halvdan ut, men det får gå an. Det är ju inte utseendet det handlar om ändå, utan våran fina Niklas.

Filmade magen igår och man ser verkligen hur den rör sig och jag tänkte lägga upp den här men jag hinner verkligen inte nu för jag måste snabbpacka och sen åka lite hastigt och lustigt. Får bli imorgon.

Men vi hörs imorgonkväll
(dock finns möjligheten att mina nervösa nerver sviker mig och jag stannar hemma)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback