Papi!

Pratade med fina Pappa för en stund sen. Han är en riktig utemänniska min pappa, älskar att cykla ner till havet och titta och gå runt på stora marknader eller fika på ett cafe och se folk. Och han har ju gjort det mycket tydligt hur gärna han vill ta med sitt barnbarn på cykelturer. Han har ju som sagt köpt 2 cyklar till bebis och idag ringde han för att berätta att han köpt en trehjuling :) Han hade snubblat över en precis likadan som jag hade när jag var liten som jag fick i present av min morbror Micke, så han hade köpt den direkt! Han tyckte det var så kul att den såg ut precis som min! Men han hade köpt den mitt under arbetsdagen så när han skulle hem fick han binda fast den på cyklen och cykla hem med trehjulingen på pakethållaren. HAH! Min fina pappa, som jag saknar honom ♥!

Kommentarer
Postat av: karro

vet du vad det värsta är, det är HENNES förlust. det är Neos farmor. och det gör det hela nästan ännu märkligare, för farmor/mormor brukar ju vara extra engagerade (iaf tycker jag det känns så :P)

hon bor precis utanför bredaryd, och har varit här en gång. det är hennes första och enda barnbarn, och hon missar allt. så jäkla tråkigt.

2010-08-21 @ 23:24:18
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: karro

hehe ;)

jag tror du läste in det för att man är mer, tragiskt nog, van vid att männen är mindre engagerade.



nja, alltså, förr hade dom det!

vi var där skitmycket när Johan och jag precis hade träffats, men det är ju närmare hundra år sen nu, så på senare år är vi aldrig där, och speciellt inte nu, för nu är jag sur så jag följer aldrig med dom få ggr Johan åker, (typ två ggr om året)

men ändå, en sånhär grej skulle ju liksom kunna få dom att helt ändra sin relation, att lära känna varann igen, men icke. hon jobbar ju...

(hon har en loppis som är öppen ett par timmar om dagen......)

2010-08-21 @ 23:35:48
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Gullig pappa du har!



sv: jag ska föda i Värnamo, men bor utanför Ljungby.

Vi kanske ses på BB då :-)



Trevlig kväll!

2010-08-22 @ 17:44:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Cicci

Åh va roligt att han hittade en likadan som du har haft! :D Haha! Måste sett väldigt roligt ut med en trehjuling fastbunden på hans cykel =)

2010-08-23 @ 08:33:56
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: Tova

Åh vad mysigt, vilken härlig morfar han kommer bli. :) min pappa är mycket mer "burdus" av sig, även om man nog kunnat se lite av hans känsliga sidor nu när han fått ett barnbarn, hihi :)

2010-08-23 @ 22:49:41
URL: http://trasslet.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback