Tröttsamt

Nu är det massa från föräldrargruppen som fått sina bebisar! Jätteroligt för dom och även om jag vet att dom var beräknade innan mig så kan jag inte låta bli att bli lite lite bitter. Jag vill också få hit bebis nu. Jag orkar inte mer. Jag har fått dålig hy igen precis som jag fick i början av graviditeten. Och jag har kramp i vänstervaden hela dagarna. Sover sämst på nätterna och orkar typ inte ens klä på mig längre. Sitter här och bara är. Knaprar i mig alla mina jävla tabletter som jag måste ta och sen sitter jag. Jag sitter, sen sitter jag lite till, sen somnar min arm, sen somnar mitt jävla ben, sen somnar den andra foten, sen somnar fingrarna. Hatar den här jävla skiten nu. Nu räcker det, jag har fått tamigfan nog. Hatar att vara gravid, aldrig mer. Ska låta dom sy igen mig när det här är över.

Nu ska jag gråta resten av kvällen och sen imorgon ska jag jävla städa så tapeterna trillar ner. Nu ska ta mig fan bebis ut!

Kommentarer
Postat av: karro

pauline! hon är ju så jäkla härlig!! :D

verkligen rätt person på rätt jobb :)



men vad tråkigt att hon var sån!

hon har alltid varit snäll och respekterat vad jag har önskat mig och allt sånt, en väldigt bra barnmorska igenom hela grav.

men jag tror att hon nog kan vara lite hård och lite bestämd, fastän att hon nog är det av välmening så känns det väl inte så kan jag anta.

tråkigt iaf, för hon är supergullig i vanliga fall, det har hon alltid varit mot mig, och johan, för han var ju nästan alltid med :)

2010-08-12 @ 20:06:13
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: karro

jaa, hon är så jäkla go! :D



ja men precis, det är nog så, att hon bryr sig. tyvärr kommer det väl ut lite på fel sätt, som för många andra också.

2010-08-12 @ 20:46:37
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Oj är du så trött på det nu? :o Men det är ju bara några dagar kvar nu iaf, så du behöver inte vänta så länge till =) Lycka till Frida!

2010-08-13 @ 08:00:15
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: Carolina

åh gumman :(

jag kan också bli bitter på sånt, men det är ju verkligen SNART våran tur =)

2010-08-15 @ 13:24:21
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: tova

Uscha, jag hade också jämt kramp i benen :( och även om jag mådd bra i övrigt mot slutet så var jag oerhört otålig och bitter. Kändes som jag skulle bli den enda i världen där bebisen liksom aldrig skulle komma ut, hm....

Men, det gjorde den ju till slut ändå. Och när som helst kan det ju ske nu för dig!!

2010-08-16 @ 00:02:00
URL: http://trasslet.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback