En fin helg!

Hahaha, alltså.. min Pappa. Vilken stjärna! Han är så söt att jag vill äta upp han! Farmor ringde nyss och pratade. Sen började vi prata om min fina Pappa. Pappa bor ju som sagt inte här i min närhet men han och Farmor bor på samma ort och hon hade hälsat på han igår. Jag har ju berättat att han köpt en cykel till bebis, det jag inte visste är att han köpt 2! TVÅ! HAHAHA, en rosa & en blå, eftersom vi inte vet om det är flicka eller pojk! Han hade också inhandlat småsmå byxor till bebis och han var så himla stolt över sitt inköp och hade tvättat dom så fint och vikt ihop! Han är så stolt! Han skryter tydligen inför alla han träffar och känner och säger stolt; "Jaaa jag ska bli morfar jag!" Haha, gudars vad jag älskar min Pappa! Längtar verkligen tills han får träffa sitt barnbarn som han längtar så efter!

Helgen har varit fin annars! Igår var jag med familjen hela dagen! Göran fyllde år så först åkte vi till Vrigstad marknad! Strosade runt, åt cocosboll och tittade på saker! Mycket folk och varmt som bara den. Sen åkte vi hem och umgicks. På kvällen kom lite släkt och vi åt sjukt god mat, västerbottenpaj, foccacia, kräftor, räkor! & sen tårta på det! Skönt att få vara hemma lite med familjen och bara vara. & jag tror han var ganska nöjd med sin födelsedag.
Avslutade kvällen med att se Freedom Writers och sen sov jag över där. Hade ingen ork eller lust att ta mig hem.

Natten kan dock ha varit den värsta jag varit med om sen jag blev gravid. Jag hade ont överallt, kissade flera gånger, bebis var skitjobbig och sparkade mig i revbenen precis hela tiden. Sen kliade mina fötter som var helt sjukt svullna efter att ha gått på marknad och varit igång hela dagen. Och dom kliade och kliade och kliade. Och sen började händerna klia... Ja det var helt sjukt Och Ebba (hunden) som låg och snarkade så fint vid mina fötter fattade nog ingenting och tyckte nog mest jag var skitjobbig som inte låg still. Stackars lilla! Just nu känns det som om jag aldrig någonsin mer i hela mitt liv kommer få sova en hel natt.

Haha, dessutom visste ingen av mina vänner att jag var hemma med familjen igår så framåt natten när jag inte varit online eller hört av mig till någon på hela dagen så fick jag ett par oroliga sms, många som trodde jag var på förlossningen! Men icke! Får nog se till att vara aktiv en gång om dagen iallafall så folk vet att ingen bebis är på G!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha mysig pappsi du har :D

2010-08-16 @ 13:13:43
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Haha, oj två cyklar? Är det trehjulingar eller värsta mountainbikes? :P

2010-08-18 @ 04:39:53
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback