Dag 20 – Den här månaden

Månaden som kommer eller månaden som gått? Äh, vi drar båda tror jag!

Tycker den senaste månaden känns som om den har varit ganska smockfull med dopplanering, mammagrupp, BVCbesök, träffa vänner, träffa familjen, julbord.
Men nu när jag ser tillbaka på det och sen tittar på min dotter så inser jag hur snabbt den gått. Alldeles för snabbt. Hon växer och blir mer och mer en egen individ. Hon visar mer och mer vem hon är, lillhöna ♥!

& ska vi ta månaden som kommer så känns den ännu mer smockad. Imorgon måste jag fixa klart med ett par julklappar som ska skickas med i helgen när lite släkt kommer och jag måste storstäda. För i helgen ska Inez Gynette döpas och jag längtar! Nästa vecka ska vi premiärbada i badhuset! Det ska donas klart med julklappar, firas advent. Baka julgodis, umgås med vänner. Ha uppesittarkväll dagen innan jul. Fira Inez första jul. Det ska firas nyår med vänner. Och kanske kommer jag & Inez åka iväg i mellandagarna, men det får vi väl se hur det blir! Ja, det är fullt upp minsann. Mammalivet är fantastiskt!

Men jag ser framimot alltihop & julen i år ska bli så roligt.
Känns så kul att få fira den med klotets finaste lilla barn.

Kommentarer
Postat av: Anna-gravid i vecka 26

Extra mysigt att du har en liten höna nu på julen och allt;)

2010-12-01 @ 21:41:49
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: karro

äääh, det är fint att matcha! och prickigt är ju så fint! :)



haha! du får börja äta twix OCH snickers ;) så behöver du inte ångra dig ;)

men ibland kan jag ju känna mig löjlig när jag får dåligt samvete för saker jag gjorde som liten? HALLÅÅÅÅ!



men visst är det! säcken är knuten efter det, haha

2010-12-01 @ 22:15:17
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Mammaliv är UNDERBART!

2010-12-01 @ 22:25:22
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: karro

hahahah!!! fan vad skönt ändå, jag är inte ensam, och inte du heller, hah

2010-12-01 @ 23:06:31
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback