En dag kvar av 2010

Igår firade vi lite jul hemma hos storebror & familj. & jultomten kom ännu en gång! Tänka sig hur snälla vi måste varit ;) haha! Denna gången var Inez dock vaken & jag lyckades på ett kort på Inez med tomten! Hon fick en jättefin uggleskallra & en body! Tack så mycket ♥!

 

Idag sov vi läääänge. Eller ja, vi var vakna mellan 9 & 11 & sen somnade vi om till kvart över 11. Sjukt skönt! Det behövdes verkligen kan jag tala om. Jag mår nämnligen inte så bra. Men hoppas att det vänder snart!

Imorgon är det nyår! Årets mest överskattade dag. Man förväntas ha så roligt. Men icke, jag har nog aldrig haft speciellt roligt på nyår faktiskt. Tycker det känns så himla överskattat. Man förväntas laga galet god mat och efter det bli galet full på en fest med massa massa människor. Det var roligt ett tag då när jag umgicks mycket med Anne och vi alla var ute hos Sandra och Thomas.. me efter det, nej.. Det roligaste nyår jag har haft var förra året när jag var gravid och jag, Maria & Bisera bara lagade mat och pratade hela kvällen. Det var ett bra nyår! I år känns det som ett allmänt kaos, men det blir nog bra tillslut. Jag ska iallafall stå för efterrätten så jag borde väl veva ihop den nu i eftermiddag. Ska göra något så enkelt som cheesecake. Och den ska ju stå i frysen i typ fleraflera timmar så den måste göras idag. Håll nu tummarna för att det går bra utan elvisp ;) Den har nämnligen havererat!

Nehä, nu ska jag läsa nya numret av Mama innan lillan vaknar :).


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har heller aldrig gillat nyår. Men de senaste åren har vi umgåtts med ett par vänner, lagat enkel men god mat och mest fokuserat på att umgås. Iår har även de en liten =) Hoppas du mår bättre snart och får en trevlig kväll imon! Kram från oss!

2010-12-30 @ 17:23:52
Postat av: Anna-gravid i vecka 31

Hoppas du får en skön avslutning på detta år:). Kram

2010-12-30 @ 19:07:44
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback