Badhuspremiär & läkarbesök!

Den senaste veckan känns som om den har varit fullsmockad. Ser framimot helgen, då ska vi innemysa! Bara vara och mysa, liten & jag.

I helgen var vi hemma hos familjen, minns knappt vad vi gjorde mer. Igår var vi iallafall iväg & fotode liten hos Studiofotograferna :) Hon skötte sig jättebra! Skrattade och hade sig. Kissade ner deras fårpläd gjorde hon med! Haha! ;) Ska bli spännande att se hur fotona blev! Får vi se på fredag :)!

Idag var vi hos läkaren och kollade Inez hud, hon spricker i veckan och blöder och har som röda eksem över hela kroppen. Tydligen så har min fröken inte färdigutvecklat sitt Phvärde och då kan det bli såhär. Sen hade det något att göra med hudens ena lager. Jag fattade hälften ungefär. Men det hade ett namn det här & google finns. ;) Jag vet iallafall hur det ska behandlas & det är huvudsaken! Efter det var det dags för premiär i badhuset! Vi + 4 andra mammor & bebisar! Mysigt! Det gick jättebra! 20 minuter höll hon ut sen tog tröttheten över. Så då var det bara att traska ut och försöka ta mig ut med en ilsken unge! Väl ute i vagnen somnade hon direkt! :)

Nu har jag kakor i ugnen tills imorgon för då är det mammagruppen och efter det ska vi hem hit ett par mammor och fika :) & Inez Gynette sover i min säng! Känner för att krypa ner bredvid och lukta på hennes lilla huvud <3. Om en stund ska jag allt göra det!



Kommentarer
Postat av: karro

myys! gillade hon att bada?

2010-12-15 @ 20:49:51
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 15:28:27
URL: http://millahoman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback