Julen 2010

Känns som om det var jättelängesen jag skrev. Har inte haft någon tid eller ork över! Men nu så kommer det en juluppdatering!

Julen var mysig. Åkte hem till familjen redan på torsdagkvällen med paket & allt som ska tas med numera när man åker. Hade typ 3 påsar paket, 1 väska kläder, skötväska, julgodis & mitt barn med mig. Tack Anne för du ställde upp med skjuts (& tack för julklapparna!) ♥!
Jag vaknade 5 på julafton, det var väl sådär! Men eftersom jag upptäckte att jag hade fått en julstrumpa hängd på dörren med trisslotter & tidning i så hade jag något att roa mig med :). Sen var det frukost och göra sig iordning som gällde. Vid 1 kom gamelgudarna och vi åt mat och umgicks sådär som man gör på jul! Inez sov mest!
När tomten inte hade kommit vid 4.. & inte heller vid halv 5 så började det bli vääääldigt jobbigt för småbröderna. Vet inte hur många gånger dom kollade dörren. Tror dom hann ge upp hoppet om tomten både en och två gånger! Men tillslut kom han! Inez sov vilket jag tyckte var tråkigt, haha! Hade ju längtat efter att öppna paket och se pluttan träffa tomten! Men icke! Nästa år får det bli istället! Julaftonskväll bestod mest av prat och julgodis. Men mysigt att vara bara familjen, tomten är far till alla barnen gick ju på tv! & så fort den var slut la vi oss i sängen & somnade på en gång!

Vi fick jättefina julklappar båda två, tack allihopa ♥! Uppskattar det verkligen! Nu har Inez saker att roa sig med ett tag!

Juldagen var det middag hos släktningar & Martin var hemma från Stockholm och var med! & Inez fick ännu mer paket! Bland annat sin första docka! Hon är ju lite liten för den men den står och väntar på henne! Så fin så! Första gången dom träffade Inez förrutom att vi sprungit på varandra på stan lite snabbt så det var lite på tiden nu :)

Älskade lilltjej på julafton!



Liten i sin Bumbo!

Idag har det varit fullt upp. Först kom Sandra & sen har jag har varit på sjukhuset. Sen kom Nella på besök & efter det var det handling på schemat. Nu ska jag duscha sen sova. Känns som ögonen går i kors. & Nu vaknade lillan så nu måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: Pia

Synd att hon missade tomten! Tur att han kommer varje år ;) Jag var lite rädd för tomten när jag var liten, haha. Hoppas inte Inez blir det! :) Ska ju vara mysigt bara ju!

2010-12-27 @ 22:58:25
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: karro

åh, i finklänningen! :D

gillar hon bumbon?

2010-12-28 @ 00:51:07
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Så fin hon är i den fina klänningen :)

2010-12-28 @ 10:50:47
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Emelie

Å så söte... och titta, hon fick en bumbo =) funkar den fint? Kram Emelie

2010-12-28 @ 12:05:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback