Drömtydning?

Herregud vilken natt, drömde helt sjukt. Drömde att jag var på förlossningen som var i ett stort gults hus vid en järnväg. Så skulle dom göra ett ultraljud innan det var dags för att se så allt var bra. Så var det vitt  på skärmen runt om bebisen och inte svart som det normalt är. Då förklarade Håkan, som gjorde ultraljudet som förövrigt är min FD studievägledare att man använde vitt lstället för svart när man väntade tvillingar. Jag tänkte inte mer på det och tänkte att dom kanske letade om det var en till. Iallafall så födde jag och jag lovar, det var världens sötaste som kom ut. Dock var det ju just det, tvillingar! En pojk och en flicka! Den enda låg tydligen gömd bakom den andra. Iallafall så var dom så söta, tjockt svart hår och skitsmå. Det konstiga är dock att i drömmen så visade det sig att S inte var pappa, utan det var Acke som var pappa. HAHA. Helt stört. Och han var helt chockad och jag vågade inte ringa någon om att bebisarna var födda för jag vågade inte säga att det ju faktiskt var A som var pappa. HAHA. Så ringde jag hem till familjen som tyckte det var otroligt dumt att det var två, Men jag kunde ju liksom inget göra åt saken nu, bara att köra på! Helt sjukt. Drömmen slutade iaf med jag & A tog bebisarna och gick till tåget och åkte iväg.. Och ja, vi döpte flickan till Grey, från Greys anatomy och killen fick heta Acke efter Acke. HAHAHA!

Sen vaknade jag av att min arm hade domnat av för typ 539 gången inatt! Den domnar av hela förbannade tiden. Gör vansinnig ont och tar tid att "väcka".. Ska allt googla det där lite nu!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback