Gästbloggning!

Hej på er. Det är Sandra som gästbloggar här ikväll för att meddela att Frida födde sin bebis för tidigt ikväll kl. 22.16. Efter omständigheterna mår både hon och bebisen bra men... VI SKOJAR BARA! :D HAHAHA!

Nä. Men allvarligt talat. Fridas dator dog igår och det ser inte ljust ut för den, så hon kan vara utan dator och internet ett bra tag framöver och det är lika bra att ni vet om det. Annars har jag inte så mycket att säga.
Efter lite övertalning fick jag med henne till Nästasjön idag för lite traditionell avsvalkning i den extrema hettan. Vi var där i lite mer än 2 timmar och betedde oss som 8-åringar. Härligt var det faktiskt! Rekommenderar verkligen den sjön. Frida hälsar dessutom att bebisen tyckte om vattnet och allt plaskande, den höll sig jättelugn hela tiden.

Det var allt för mig och jag håller tummerna för att Fridas dator går att rädda. Rock on!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Dumma Sandra du skrämde mig! =( Nä va tråkigt att din dator har pajjat Frida, hoppas att det löser sig för dig!

2010-07-13 @ 07:18:08
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback