Inhale, exhale.

Fick hem mina papper från försäkringskassan igår & fick iväg dom redan idag! Känns så skönt att äntligen ha fått iväg alla papper om föräldrapenningen! Nu är det bara att vänta på ett besked eller vad man nu får?!

Det är så mycket att ta tag i just nu, imorgon ska jag baka 2 olika tårtor, sen blir det fika med Johan vid 2 & sen runt 3 kommer min fina Patricia hit för att medverka på min babyshower på lördag, jag har samtal att ringa, journalläsning igen nästa vecka, tandläkaren eftersom jag bet av en tand på midsommar(?!),  fixa med det allra sista inför bebis ankomst som är beräknad att vara 59 dagar bort! Måste hämta hem skötbordet, köpa ett par set lakan till och en bra amningsbh & beställa hem en fin skötväska! Sängmobil och vagnmobil behövs också men det tar jag när bebis är här eftersom allt jag hittat hittills är rosa eller blått och jag har inte en aning om vad bebis är för sort!

Ah jag blir stressad bara av att läsa det där.. Klickade hem en pyjamas mitt i blogginlägget dessutom, tänkte att det kunde vara bra att ha sen när man lär gå runt med bebis en del på nätterna..

Fick en sommarpresent idag också! 1 kilo choklad bland annat, jag tänkte inte gå upp mer i vikt men frågan är hur det ska gå när det ligger 1 kilo choklad i köket?

Nehä, om jag ska gå och hänga upp tvätten och köra igång en ny maskin kanske?
Måste dessutom lägga upp en bild på det fina fordralet världens bästa Annica sytt till min amningskudde, jag älskar det!

Ska se till att det blir fotat massa på lördag så ni får se bilder från babyshowern och mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Oj, massor att stå i nu! Stressa inte upp dig för mycket bara!

2010-07-02 @ 11:00:12
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Josefin

Hej!!



Du kan komma när du vill o hämta skötbordet, det står bara här ändå. Ring innan så jag är hemma bara så att vi hinner med en fika oxå:) Kram på dig

2010-07-02 @ 12:06:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback