Knyta an.

Jag har tänkt på en sak, det står överallt att man ska prata med bebisen och sådär, framförallt nu i slutet av graviditeten eftersom hörseln är färdigutvecklad och den lyssnar mycket.
Jag pratar dock inte med bebis överhuvudtaget, jag har ingenting att säga liksom. Vad ska man säga? Nej gud, det känns helt fel, försökte lite igår när den sparkade på, då killade jag den på fötterna och sa typ "nämen heeeeej lilla bebis, är du vaken" Sen skrattade jag i typ en kvart. Kände mig så jävla fånig. Men jag får väl kompensera för det också sen då helt enkelt ;D.

Har dessutom ångest för att jag valde att köpa ett gråttprickigt spjälskydd och inte ett vitt, det jag har nu matchar ju för fasiken ingenting :/ Så jag ska nog köpa mig vita lakan eller ja tyg av något slag & sen sy påslakan av det!

Kommentarer
Postat av: karro

du är gravid kvinna! du får ta hur mycket plats du vill! ;)



haha! jaa, det kan ju kanske förhindra att det blir soppa av det hela, men det är ju självklart upp till var och en, ingen säger ju att man måste. :P

men när jag gör vanlig brunsås om jag tex har stekt pannbiff lägger jag i en klick smör, stooor klick i stekpannan där allt stek ifrån pannbiffen självklart är kvar, på låg värme, när smöret smällt reder du ut det med en matsked mjöl, lite vatten och när det tjocknar ihop spär du ut det med grädde,tills det blir lagom såsigt, och sen lite köttbuljong och färgsoya för att få en mer aptitlig syn och god smak på det hela.

lätt som en plätt! :)

2010-07-18 @ 23:06:38
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha ^^

2010-07-19 @ 16:28:44
URL: http://liquidspearwaltz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback