Mitt lilla hjärta!

Kollat på Livet på BB på Kanal5 och tårarna dom bara rann! Fy vad stort att få se bebis för allra första gången, jag får lite sådär längtavärk i hjärtat av att tänka på det. Fan vad stolt man måste vara! Det är liksom ens eget, något man verkligen kämpat i 9 månader med. Ett litet knyte som bara behöver dig mest av allt. Lillalilla bebis! Åh jag får lite rysningar av tanken, jag är rädd visst, jag erkänner det. Men samtidigt så är alla känslor så himla mixade att jag antar att det är såhär det ska vara. Jag längtar efter att få se bebis. Få veta vem den är lik, vilken ögonfärg, har bebis hår, vilka drag bebis har! Allt det där kan jag inte bärga mig efter att få veta! & ja framför allt, pojke eller flicka?!

Gått igenom min lista på sakerna till bebis ikväll. Lite kvar att dona med är det allt! Måste köpa hem till fler set med lakan, antar att dom går åt, måste beställa hem skötväskan! Har bestämt mig helt för den prickiga nu, lite osäker på hur den är i stägningen men jag antar att det är inget min kära A inte kan fixa om det behövs lite mer knappar eller så ;)! Annars är det väl mest lite saker till mig som fattas, aminingsbh tänkte jag väl investera i 2 eller så. Amningspump och apotekssaker tänker jag inte direkt köpa innan bebis är här eftersom man inte vet vad som behövs och jag tycker det är onödigt att handla massa bara för att om det sen inte behövs. & napp och napphållare tänker jag definitivt inte köpa, det är jag helt imot. Sen om jag måste ge mig på den punkten så måste jag, men jag tänker inte ge det för det är sött. Men har den behovet så antar jag att jag kommer få ge mig på det. Annars är allt klappat och klart här hemma och nu väntar vi faktiskt bara på bebisen! Så kom nu älskling, vi är många som längtar efter dig nu!

& här nedan har ni en bild på skötväskan jag bestämt mig för att inhandla!
Den är så himla fin, jag älskar prickigt!



Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Va? Är du emot nappar? Haha, tur jag bytte presenten då för det var en napp som tog tempen.

2010-07-15 @ 01:00:50
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: karro

napp kan vara väldigt bra att ha, många bebisar har ett stort sugbehov, större än du kan erbjuda om du inte vill ha bebis hängandes vid bröstet dygnet runt, eller skrikande resten av tiden.

alla barn är ju inte sånna, men jag skulle nog rekommendera dig att ha en napp hemma ut i fall att... det kan ju komma en natt...;) (MAM`s silicon är jättebra!)

2010-07-15 @ 11:09:28
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Haha, jag vet! Var ju den presenten jag bytte ut ;)

2010-07-15 @ 12:43:02
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: karro

haha, du kommer nog inte vilja ha en bebis som hänger i tutten, det kan jag lova, för i början gör det OOOONT! ;)

men det är bra att du är villig att ändra dig, sen kan man ju hoppas att det går som du vill.



det går bra för lilleman, vi har ju ac i huset så här är det ju ingen fara på taket, dock är det lite värre i sovrummet för den räcker inte dit, så nätterna är ju lite svettiga. men än så länge har vi härdat ut.

men det måste vara jobbigt för dig?

jag vet ju bara att jag nästan svettades i -15 i vintras..

2010-07-15 @ 22:37:00
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: carolina

SNYGG! varifrån är skötväskan?

justja, ni vet ju inte kön, hihi =) spännande!

ser också fram emot första mötet, att få upp henne på bröstet och snusa på henne, åh <3

2010-07-16 @ 09:51:57
URL: http://acarolinas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback