Sammandragningar med mera.

Känns som om något är fel, mår jätteilla, har massa sammandraningar och - hah, detta vill jag egentligen inte skriva men jag gör det ändå! Ni tjejer ni kanske vet om man har mens typ att man känner sig lite mer "öppen" där nere än vanligt? Så kan jag känna iallafall & precis så känns det nu.

Så jag vet inte vad det kan vara, antagligen ingenting, dessutom känner jag mig lite yr.
Kan väl vara för jag gjort massa idag, handlat, tvättat bebis sängkläder och bäddat om sängen med nytvättade lakan och plastad frotte, tvättat kläder, bakat, lagat mat, diskat, putsat fönster..
Så antagligen säger väl bara kroppen ifrån. Men det är lite läskigt ändå.

Det får absolut inte hända något förrens tidigast på onsdag när A är hemma igen! Emma tyckte jag skulle ringa förlossningen men äh, det lär ju inte vara något, jag vill inte ringa och besvära i onödan.

Soffläge nu kanske?
Fast jag måste verkligen renbädda sängen först..

Imorgon är det vecka 35!

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Jag kan ju ingenting om graviditeter, typ, men jag tror att det hela var brist på något. Haha, smart skrivet va? Nä, men brist på vila, på vatten, vitaminer(?), järn(?) eller något? Men.. jag vet ju inte :P Hoppas det känns bättre snart hur som helst :)

2010-07-18 @ 02:32:49
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Sandra

Ditt bakverk i magen kanske har tröttnat på att vara där inne :p

2010-07-18 @ 10:42:11
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: karro

du besvärar aldrig förlossningen i onödan! ett samtal dit upp tar inte lång tid men kan stilla mycket oro.



däremot tror jag "bara" att du har en släng av kraftiga förvärkar som helt enkelt kommit av att du gjort alldeles för mycket.



men du, vila och ta det lungt, du vill inte ha en alldeles för tidig bebis!

2010-07-18 @ 10:52:40
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback