Söndag & vecka 35!

Jag har nog inget sunt förnuft. Kunde jag ta det lugnt igår? Neeeej, det var ju tvunget att vika lite tvätt och renbädda sängen och flytta in spjälsängen in i sovrummet och.. ja ni förstår.
Jag MÅSTE vila, men jag vill inte. Tänkte gå ut och gå en lång promenad idag men eftersom jag vaknade och hade lite lite sammandragningar och har mått illa så har jag tro det eller ej suttit i min soffa nästan hela dagen. Har ju dock lagat mat och varit ute framochtillbaka till affären för att köpa Loka som är guld mot halsbrännan jag numera dras med ungefär hela tiden, men annars så, har jag nog nästan suttit still.

Men när jag väl kröp ner i sängen igår med en film och duntäcket så somnade jag innan filmen ens börjat. Var uppe 4 gånger och kissade dock. Men det är väl bara att stå ut med. Dock så var det GULD att kunna ha duntäcket inatt. Så himla skönt! Var för första gången på flera veckor bara 22 grader inne och inte 38 som härromdagen!
Sen ringde Emma och väckte mig imorse och trodde jag låg och jönköping med nyfödd bebis efter allt igår!

Försökte mig på egen brunsås idag, haha säger jag bara, åt helvete gick det. Det blev typ en soppa, en soppa med soja och grönsaksbuljong, inte sådär jättegott till potatis & vegbiffar direkt.

Och så är vi i vecka 35 nu :).
Anyway, nu blir det Ondskan & nektariner :)


Kommentarer
Postat av: karro

det är ju bättre att ringa en gång för mycket, v35 är ju tidigt, även om det inte är farligt tidigt såklart.

och tro mig, du kommer vara uppe på förlossningen tidigare än när huvudet är halvvägs ute ;) hehe



pssst, grädde i brunsåsen? ;)

2010-07-18 @ 22:36:49
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback