Tillbaka!

Jag är tillbaka & min fina vän Sandra gästbloggade visst & lurade er en sväng igår ;). Hah!
Datorn dog helt i lördagsmorse, ingen aning om varför men nu har jag en ny! Känns väl ganska uppriktigt sådär att den andra bara dog. Alla magbilder är borta, alla mina bilder och texter som jag skrivit. Men ja, det är ju faktiskt inte mycket att göra åt även om det känns lite jobbigt. Men jag har ju som tur väl är lite bilder på bloggen jag kan spara. Måste verkligen bli bättre på att backa upp dokument & sånt.

Den här värmen som råder håller på att ta kål på mig. Nätterna är fruktansvärda, somnar med en blöt handduk på pannan runt 12 sen runt 3 går det inte sova längre, upp & ta ett kallt fotbad eftersom det inte går få kallt vatten i duschen(?!) sen öppna varenda fönster och försöka få det att fläkta lite, sen slutar det med att jag somnar ett par timmar utmattad på soffan sen samma sak igen runt 7. Jag står verkligen inte ut. Jag orkar inte göra något i denna värmen och bebis verkar inte heller vara så glad över värmen. Sparkar och har sig och jag har förvärkar hela kvällarna numera. Antar att det är för jag blir så jävla ansträngd i värmen.

Har iallafall fått lite gjort sen datorn dog! Tvättade alla bebis kläder & lakan i lördags! Skönt att ha det färdigt!
Och jag är numera totallt övertygad om att det är en pojk där inne.

Ah nu ska jag installera virusprogram & försöka leta upp mina bloggfavoriter igen eftersom allt är puts väck!

Tjipperi!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy va Sandra lurade mig!! Hjärtat slog en volt när jag läste, och hoppades allt hade gått bra med allt! Men shiii fick jag, lurad som fan. Haha.

2010-07-13 @ 22:46:49
URL: http://caroliiiines.blogg.se/
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Ojsan, som det blev :) Är nya datorn fin då? Tyvärr lär man sig ofta det där med backup den hårda vägen :( Har också varit med om det och blev av med alla bilder på Smirnoff som kattunge :( Har ingen backup på mina bilder nu, kom jag just på.. haha!



Värmen är verkligen hemsk. Jag får inte heller något gjort. Dessutom går jag och lägger mig på eftermiddagen och sover bort typ 2 timmar bara för jag vill att värmen ska försvinna snabbare >.< inte helt smart kanske.

2010-07-13 @ 23:59:08
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback