Tuttproblem.

Nu kommer ett jätteintressant blogginlägg, men jag behöver tips & råd!
För idag har jag sprungit runt hela stan och letat amningsbhar, hittade jag någon i min storlek? Njeee skulle inte tro det va. Lindex som brukar ha bra storlekar och sortiment hade en ganska ful svart i min storlek, men iom att jag alltid har vita underkläder så gick det inte för sig. Så om någon vet var i helvete man kan hitta vita amningsbhar, helst vadderade i storlek 80DD alternativt E, så hojta till för jag börjar bli vansinnig på det hela. Får väl gärna vara okej pris på det hela med, inte så sugen på att lägga typ 400;- på en amningsbh.

& Nej jag vill inte beställa iom att jag måste pröva eftersom jag varierar mellan DD & E atm.

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Tror du får åka till en större stad :( Värnamo har ju inte världens bästa utbud av saker. Jönköping/Växjö kanske?

2010-07-19 @ 21:50:01
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Nä.. :( Det är klart. Krångligt.. för som du säger (skriver alltså, haha) själv så måste du ju prova :(

2010-07-19 @ 21:53:17
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback