I´ll make a deal with time

Varit hemma hos familjen ett par timmar idag & tänka sig att vi för en gångs skull faktiskt var allihopa! Det är ju inget som direkt tillhör vanligheterna även om de små höll sig mest på sin egen hörna så är det fint att ses allihopa ibland om ens för en kort stund .

& så undrar jag lite vad den här veckan tog vägen? Den liksom bara rusade iväg och det är redan fredag! & imorgon kommer Caroline och Lykkeli hit och så är det marknad på det, och på kvällen går världens bästa film, den gröna milen på TV. Tror det kommer bli en bra lördag faktiskt och jag ser framimot den. Jag ska minsann köpa hem brända mandlar och munkar! Jag har inte gått upp ett enda kilo på 4 veckor nu så jag kan ju lika gärna äta lite onyttigt då också, haha.

På tal om vikt & så, jag väger mig inte alls lika mycket nu som i början, var som en besatt, vägde mig morgon, middag, kväll. Nu är det mer en gång i veckan. Iallafall så var jag på kalas för ett par veckor sen och alla drack sprit så ihärdigt så och jag åt lite chips och satt mest, så kom det en man, drygt 40 år och sa "Du vet att du måste gå ner det där sen?" sa han och nickade mot chipsen. Ja svarade jag, det vet jag men jag äter liksom chips i mitt normala liv med så det är nog lungt minsann. Sånt där får mig bara att känna mig stor som en val fast jag vet att jag inte är speciellt stor alls. Men att folk liksom helt plötsligt har sån jäkla rätt att kommentera allt, det är verkligen sjukt.
Annars så stramar magen på och jag smörjer och smöööörjer, hallonbladste dricker jag i mängder numera, försöka duger ju iallafall!

& så har jag nog inte berättat att jag åkt på kapraltunnelsyndrom och det är faktiskt inte heller så himla kul. Sitter mest i högra benet och höger arm samt mina 3 mittersta fingrar på vänster handen. Men förhoppningsvis så släpper det ju faktiskt också sen :). Jag som trodde jag var superwomen minsann, så har jag rykt på både foglossning & sen det här!

Nu blir det solsidan säsong 1 & hallonbladste :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback