80 dagar kvar till bebis!

Sov helt värdelöst inatt, vaknade av att jag fick världens sötaste sms runt 3 sen var det ju bara lönlöst att försöka somna om. Fick sån ångest över att föda, jag som var så jäkla pepp igår, sov nog bort den peppheten tror jag! Låg och bara tänkte ihjäl allting och sen fick jag kramp i vaden sisådär 25 gånger och ovanpå allt så sparkade bebis på revbenen som en besatt där inne. Somnade iallafall om till slut. Och när jag vaknade imorse och läste smset igen, då var det värt att vara lite vaken för!

& Idag är det bara 80 dagar kvar till bebis, alltså är vi nu inne på dag 200! Sjuktsjuktsjukt.

och ja, något så tragiskt har hänt, jag fick liksom lite svindel när jag fick veta. kändes som om jorden snurrade dubbelt så fort. vila i frid Adam!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback