:(

Ah, jag är så himla trött och ledsen bara. Jag orkar verkigen inte ha såhär ont i ryggen längre.. Somnade runt 12 och sen dess har jag varit uppe för att gå runt lite 3 gånger. Min rygg gör så jävla ont, och den gör skitont i varenda position och jag vill bara gråta. Känner mig så jävla klen just nu. Har inte sovit en hel natt sen natten till fredagen förra veckan, utan varenda natt sen dess har jag fått gå upp flera gånger bara för att gå runt. Och jag proppar i mig pandodil trots att det inte hjälper ett skit, ingenting hjälper. Och jag menar på allvar proppar, konsumerat en ask på 3 dagar.. Gå gör ont, sitta gör ont, ligga gör ont. Och där har ni ännu en anledning till att det aldrig mer kommer bli en enda unge till här. Ska sätta lås när detta är över och kasta nyckeln. Och dessutom har jag kramp i höften hela jävla tiden tillochfrån, det släpper snabbt men det är bara en jävla biragande faktor just nu.

Jag orkar verkligen inte mer nu, jag hatar foglossning. & jag är skitledsen och bara lipar så ont gör det. Och ni får bara lyssna på massa klagande hela tiden. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är faktiskt okej att klaga :) Jag klagar ju tydligen en himla massa hela tiden enligt vissa, så shoot. Det kommer ordna sig förr eller senare, men det är ju en bit kvar :(

2010-06-02 @ 11:20:37
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Cicci

Klart att du får klaga! Det är ju din blogg och ibland behöver man avreagera sig, speciellt i såna här lägen. Så be inte om ursäkt! =) Du kommer vara så stolt när ungen kommer ut sen att du klarat av all den här skiten kan jag slå vad om! =)

2010-06-02 @ 21:59:23
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback