Fixerad?

Iochmed att bebis numera enbart sparkar upp i högra revbenen tyder det då på att den är fixerad? Allt jag känt av nertill plus detta tyder ju på det vad jag hört och läst mig till? Känns ju dock som om det är lite tidigt för den att vara fixerad redan i vecka 30? Fast det är det kanke inte?! Ja jag ska ju till barnmorskan på onsdag så jag får väl veta då om inte annat.

Nu ska jag tydligen på födelsedagskalas klockan 18 men jag kan verkligen inte slita mig från SVT. Det här bröllopet måste vara det finaste som visats på tv på flera flera år. Och jag har lipat som en liten gris framför tv:n. Så fina är dom!

& hörrni, imorgon är det vecka 31!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Om inte jag minns helt fel var det fixerat i v32 för mig, så det är inte helt omöjligt :)

2010-06-19 @ 18:36:05
Postat av: carolina

grattis till vecka 31 idag, wohoo, jag gick in i den veckan igår. vi är så bra :D

min lilla Lo sparkar fortfarande låååångt ner i magen, hon kanske aldrig kommer vända sig? :P



kram!

2010-06-20 @ 14:40:03
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: karro

den behöver ju inte vara fixerad bara för att den har lagt sig till rätta på rätt håll :)

2010-06-20 @ 15:19:59
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: karro

men visst är det inte en omöjlighet, verkligen inte :) Neo vände sig också tidigt, men barnmorskan känner väl inte så tidigt på hur bebisen ligger väl? har för mig att hon inte gjorde det förrens typ v35..

2010-06-20 @ 15:44:10
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: karro

jahaa, gjorde hon det!

min kände inte förrens typ v 33+ bara för att ha lite koll, sent 34-35-36 kollade hon alltid eftersom det först då är viktigt att veta hur bebis ligger ifall man måste vända och sånt.



men som sagt, det är ju bara bra om din bebis ligger som den ska alla redan :) så då är det ju bara att hoppas att den inte vänder sig igen!

2010-06-20 @ 17:33:55
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback