S

att prata om mig går tydligen riktigt bra, men att prata med mig är tydligen svårare.
och om du tror att du kommer kunna ta ifrån mig något jag fått kämpa för så tror du fel, för så som jag har kämpat och så som jag ha fått må för att ta mig hit, det kommer du aldrig kunna ta ifrån mig. All skit jag har fått ta, alla gånger jag fått försvara mig för du pratar bakom min rygg. Du gör mig bara starkare, du matar mig bara med mer bränsle för att få rätt. Jag är villig att samarbeta, åtminstone så var jag det, jag har gett dig alla chanser du kan få. Jag har gjort allt jag kan, men du har tagit det här till en nivå det aldrig någonsin behövde nå.

Jag hoppas att du i framtiden kommer skämmas för allt du sagt och för allt ont du gör.
Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv träffat en så avskyvärd människa som du, jag avskyr dig.

en sak ska du veta, frånochmed nu slutar jag vara snäll.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback