All around us

Världens sämsta fredag. Jag känner mig helt omtumlad av allt som har hänt, nästan lite uppochnervänd. En konstig slags svindel liksom. Man får sånt perspektiv på allt på något vis när något sånt här händer. Jag förstår liksom inte riktigt hur det kan få gå så långt? Jag hoppas dock verkligen allt är så mycket bättre för dig där du är nu.

Och bebis är numera en jäkla aktiv bebis,  den sparkar hela dagarna! Dock bara på vänster sida och upp i revben, så nu vet vi ju hur den ligger iallafall. Dock är den blyg, den gillar inte när jag lägger handen på för då slutar den direkt. Och har jag inte kläder på mig, eller bara underkläder så sparkar den inget alls, den gillar nog när det är lite dämpat från allt ljus och tumult helt enkelt. Och när jag ligger under täcket, då jäklar, men lyfter jag på täcket så slutar den direkt. Så mörkt ska det vara helt enkelt! Börjar nog bli lite trångt där inne nu.

Nu ska det dock ätas middag, årets första färsk potatis blir det! & efter det blir det jordgubbar och film :)

Kommentarer
Postat av: carolina

gött med färskpotatis!

angeående tunikan, jag tog en storlek större än vanligt bara, oich då var den superbra och luftig ver magen :) tog 38 :)

2010-06-12 @ 18:00:45
URL: http://acarolinas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback