Finfin början på veckan.

Har varit en ovanligt fin måndag, måndagar brukar ju ändå vara den där dagen när man har lite ångest för den kommande veckan. Började morgonen med att min finaste Nella kom hit och hade med sig fika! Så fika och te och få prata av sig lite, mysigt! & present till bebis hade hon med sig minsann, ett par jättefina cremefärgade haremsbyxor i manchestertyg, haha! Sjukt söta, dom kommer bli finfina till den mintgröna koftan :)! Bebis kommer bli så stilig i dom!

Sen hämtade Annica mig så åkte jag med hem för lite middag och träffa mina fina småsyskon lite. Sen packade jag & Annica in oss i bilen för att åka till Växjö. Blev först en runda på stan, och jag fick en fin klänning och bebis fick ett fint set med body och underbyxor att ha till sina äpplegröna byxor som A köpt innan som bara ligger och väntar :).
Sen fyndade Annica en fin klänning på Indiska, så hennes kort gick varmt ;).
Köpte godis för ett helt kvarter typ och vid kvart i sex var det dags för bio, Sex and the city 2! Jag har verkligen velat se den länge, och den var väl värd väntan måste jag säga. Underhållande var den ju verkligen! Men eftersom jag lider av kramp i vaden numera när jag sitter i samma position för länge så kände jag att den va aningen lång bara. Och sen har jag ju en bebis som älskar när det är mörkt så det var levande upp i revbenen under hela filmen!
Det var fint att bara få umgås Annica & jag. Det är ju verkilgen sällan skådat att bara vi två åker iväg sådär. Tack för idag

Kommentarer
Postat av: A

Nöjet var lika mycket mitt!!!

Även om jag är trött idag......... ;-D

2010-06-15 @ 07:54:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback