It just makes you worse

Morgonen började hur bra som helst, längesen jag kände mig sådär glad. Visst, ryggen gjorde förbaskat ont men jag kunde liksom se bortom det, ett roligt paket på posten och ett fint brev. Kanonväder, god lunch och ja.. Hela förmiddagen var kanon :)

Sen var det dags för föräldragruppen klockan 14..  Idag var det prat om förlossningen. Fick inte ut så mycket av det hela dock eftersom jag inte kunde stanna hela mötet. Och det dom tog upp när jag var där har jag ju redan på egen hand läst mig till.

Fick mig också en lite ofrivillig promenad i solen på eftermiddag vilket jag ha fått äta upp nu i ett par timmar. Jag har så ont i ryggen att det är helt otroligt, det går faktiskt omöjligt att leva såhär. Nätterna är värst, jag sover runt 1 timme i rad sen har jag så ont att jag bara gråter, sen håller det på så tills klockan visar en någorlunda rimlig tid.

Men någonstans där under dagens gång så bara försvann glädjen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dumma rygg :(

2010-06-03 @ 09:22:30
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback