Världens finaste fredag!

Haft en kanonfin dag med Sandra, köpte kulglass på stures & sen köpte vi med oss en halvliter jordgubbar och satte oss i gräset i parken & spelade lite kort och bara pratade :) Mysigt! Så himla fint väder idag med! Verkligen kanon! & stämningen var bra precis överallt på stan med stundande karneval imorgon och ovanpå det fint väder! Varit ute precis hela dagen!

Dock undrar jag en sak. Varför ska folk lägga sig i så jävla mycket?
Folk frågar typ; "Har du vekligen tänkt igenom det här med att skaffa barn" & "Du vet att det är dyrt va?" "Du vet att det är ett ansvar?".
Nej visst jag tänkte inte igenom det, jag tänkte kör på, sket i vad det kostade och tänkte inte alls på ansvaret...
Såna jävla frågor kräver defenitivt dumma svar, jag är inte 12 år, jag vet ju vad det innebär. Och nej, det var absolut inget lätt beslut att ta, förmodligen det svåraste valet någonsin.
Jag ville inte ha barn nu, det står jag för. Den här bebisen kunde inte bli mer oplanerad, och den passar defenitivt inte in i mitt liv just nu, men jag fick ju ta mig i kragen och omforma det helt enkelt. Jag ville skaffa barn runt 30 och kanske bo i hus, hunnit ta mitt förbaskade körkort som nog aldrig kommer tas och ja.. det var inte nu jag ville bli mamma helt enkelt.. Men ja, nu får man ju stå sitt kasst. Jag var faktiskt inte ens säker på att jag ville ha biologiska barn, jag ville nog faktiskt hellre adoptera om jag ska vara helt ärlig.
Det där med familj har liksom aldrig haft något med blodet att göra för mig, familj är dom som står mig nära och dom som ställer upp, dom som jag älskar allra mest.

Nu blir det indiskt och xbox hela kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Man vet aldrig vad som händer imorgon. Plötsligt förändras allt. Och vem vet, kanske ser du tillbaka på den här tiden om 10 år och tänker att det var egentligen en perfekt tid för just dig att bli mamma :) Man vet ju aldrig!



Hur går det med ditt körkort, föresten (nu när du nämnde det)? Övningskör du? Själv har jag knappt börjat fundera på det :P Det kommer väl nångång :) (min vilja, alltså) Just nu har jag ju ingen användning av ett körkort hur som helst :)

2010-06-04 @ 21:49:20
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Sandra

Ja det var en jättemysig dag! :D Varm som en gris var jag bara xD

2010-06-05 @ 10:23:56
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback