Vecka 30!

Mitt illamående är tillbaka verkar det som, mått sådär jobbigt illa i flera dagar i rad nu. Anyway så är det vecka 30 idag! Själv känner jag mig numera stor som ett hus även fast jag vet och inser att jag inte är stor för att vara så långt gången. Men jag ligger alldeles prick på kurvan, man kan inte ligga mer på kurvan än så! Kassörskan på Hemköp kommenterade min mage igår och blev helt chockad över att jag var i 7:e månaden, så sa hon: "Ja det trodde jag inte men du är ju sååå lång!"

Och det här är så roligt, för när min bebis sparkar går det till såhär.. det är helt lungt så känner man att nu.. nu kommer det, så sparkar den tre gånger, pangpangpang, så hela magen skakar. Sen är det helt lungt, sen samma sak, 3 sparkar, magen skakar, sen klar.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback