iloveyou


Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Vad fint :)

Såg just att du kommenterade på min blogg. Är lite efter i bloggläsandet så jag tänkte att jag slänger in svaren i det här inlägget nu när jag ändå kom in här ;)

Själv tyckte jag inte klippet på Smirnoff blev så bra. Det visar inte riktigt hur galet gosig hon brukar bli när man står där utanför :P Borde nog ha filmat utifrån ;)

Det där med dop är nog vad man själv känner. Jag bestämde mig ganska tidigt för att jag inte vill "slänga" in mina barn i en religion utan att de själva ska få välja det när de blir äldre. Därför räknade jag bort dop i kyrkan. Sen är en av mina kusiner aldrig döpt, utan de hade en namngivelsefest (typ) för honom istället (jag var inte född :P) och jag tycker det lät mysigare :) Ska ju inte säga vad du ska göra och förstår om det lutar mot dop om det är många runt dig som tycker det är viktigt, men jag tycker du ska försöka prioritera vad som känns viktigt för dig och vad du själv har för åsikter om det :)

IKEA! Superkul! Har du tittat ut massa i förväg som du ska klämma lite extra på där? :P På tal om bebissaker har jag hittat en jättebra (mindre söt, men användbar) present till din lilla! Men det känns som något du kanske kommer köpa själv så jag blir så osäker, haha.

Lång kommentar det här blev :) Vääärsta novellen!

2010-04-01 @ 23:40:58
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback