Songbird

Jag har haft internetstrul i flera dagar men idag verkar det ha släppt efter 4 virusscaningar och ungefär 50 omstarter av både datorn och routern.

Igår hände något sjukt konstigt, jag drack världens största och suraste glas med citronvatten. Helt plötsligt en stund efter att jag druckit upp det, rykte det till i hela magen. Jag har ingen aning om det var bebis eller om det bara vara jag som inbillade mig. Men det kändes precis som om den hoppade till och jag inbillar mig att den gjorde det bara för att det blev för surt. Nu kan jag ha inbillat mig det hela, så jag förstår knappt varför jag skriver om det, eftersom det kan vara så att det är helt orelevant.

Iallafall, idag har jag varit i Halmstad, det var.. ganska meningslöst. Var på möte i 15 minuter, åt MCD i 20 minuter, sen satt jag av resterande 3 /2 timme tills tåget gick hem på en bänk. Så spännande var Halmstad.
Dessutom hade jag världens drygaste kille bakom mig på vägen hem. Han var stupfull och hävde i sig öl. Pratade högt i telefon om hur mycket öl han pallade och sen visade det sig att han hoppat på fel tåg. Och han hade varken pengar eller kort till att  betala en ny biljett med. Jag ville bara byta plats men tåget var helt fullt. Sen till slut ungefär 5 minuter innan jag var hemma och kanske 7 öl senare för hans del så däckade han. Ja jisses..

På onsdag är det ultraljud, jag är lite neutral till det hela. Har ju sett bebis en gång redan och det var mest bara konstigt. Häftigt, men konstigt. Så verkligt helt plötsligt..
& på tordag ska jag hämta hem min vagn :), lägger in en bild nedan. fast min är dock svart och inte beige.

Nu ska jag lyssna på Coldplay & bara vara.



Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Vilken fin vagn :)

2010-04-01 @ 15:53:10
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback