100 dagar till bebis!

Ja, idag är det precis 100 dagar till bebis, 100 dagar till den 29 augusti :)! Men vi satsar på 80 va? För jag tror den är färdigbakad om 80 dagar, det blir lagom, då ska jag springa ut den tänkte jag. Perfekt! 100 dagar till i den här hettan är något jag faktiskt inte vill förställa mig, och då är det inte ens riktig värme ännu utan bara kvav åskvärme. Jag har blivit som ett vandrande ånglok den senaste veckan, jag blir genomsvett av allting, att bara gå in i en affär gör mig kokhet.

Hade förövrigt velat göra något kul idag eftersom det är 100 dagar kvar, en slags milstolpe liksom för nu är det nedräkning på riktigt. Men nej, så blir det inte.
Ska ta min döda rygg och lägga mig klockan åtta. Det blir lagom.

Min rygg, ja ni. Jag har fått sota för att jag anstängde mig igår och gjorde nytta, vaknade 5 gånger inatt och fick gå upp och gå för jag hade så jävla ont. Var på bristningsgränsen när jag var uppe för 5:e gången halv 7 imorse och hade ont i ryggen samt kramp i vaden. Skönt det här hörrni, jävla foglossning. Och det här med kramp i vaden är med nytt, kommit senaste två nätterna. Min kropp är redo att skrotas. Mina gamla kläder går numera inte ens över rumpan, så mycket större är jag alltså! Jag kommer säkert ha gått upp 40 kilo när detta är över!

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Usch, vad jobbigt :( Jag trodde du hade bränt ryggen i solen eller nåt :(



och 80 dagar it is! Men så länge det inte går över 100 dagar nu blir det ju bra :) Därefter tror jag det är SUPERjobbigt. Tänk vilken stor!

2010-05-21 @ 16:52:17
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback