Closer

Idag var det dags för en tripp till allas vårat Ullared & Gekås! Lagom mycket folk, jävligt ont i fötterna men med trevligt sällskap & det är väl ändå det viktigaste? Kom hem med mest saker till bebis, precis som vanligt nuförtiden. Det blev ett jättefint spjälskydd, dock inte vitt som jag hade tänkt men detta blev nog faktiskt ännu bättre! 2 vita lakan, småsmå, ja jättesmå vita strumpor, 2 vita bodys, en kort och en långärmad, 2 jättefina pyjamasar och en rödrandig body fast med korta ben som var så himla söt! En vit lite tjockare fleecefilt med litet barpababatryck i ena kanten att ha i vagnen framför allt i början innan kylan kommer & 3 nappflaskor och lite annat smått som flaskrensare till nappflaskorna. Men jag måste påpeka att jag är liiiteliiite besviken på utbudet på småttingkläder, storlek 50-56 var det riktigt dåligt av, synd! Men ja, man får se det positiva, då får man handlat mer när man vet vad det är för kön på bebis.
Jag själv fick en bh,  haha, & det var ju faktiskt inte fy skam det heller. Tänkte köpa en amningsbh men det fanns inte en enda i min storlek. Hade väl kanske inte direkt räknat med det heller.

Men sammanfattningsvis så var det en fin dag och mina fötter gör numera ondare än ondast, så nu blir det högläge för dom och soffan för mig, fast alldeles strax blir det nog sängen!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är därför man ska köpa kläder i neutrala färger till bebis =) Tråkigt att de hade så dåligt utbud på kläder =/ Men du hittar nog bättre affärer =)

Ta hand om dina fötter nu, kanske fixa ett litet fotbad?

2010-05-17 @ 23:46:54
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/
Postat av: Cicci

Nä men fy va dåligt! Menar du att det typ bara finns i rosa och blått? :o När jag ska ha bebis så vill jag ju inte ha rosa eller blå kläder =/

Har fått mitt schema nu med så jag vet hur jag jobbar och jag kan komma på ditt babykalas! :D Börjar dock 07.30 på söndagen så kan inte stanna så länge =(

Ja ta hand om fossingarna nu!

2010-05-18 @ 11:11:13
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/
Postat av: Cicci

jadå ska nog kunna va med ett tag iaf =) Måste bara kolla när sista tåget till Växjö går på lördan så jag tar mig tillbaka. Vad vill du ha för liten present på din babyfest? =)

2010-05-18 @ 12:05:02
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Har tänkte på en grej med saker till bebis. Köper du kläder i flera olika storlekar? Jag menar.. bebisar växer ju snabbt och du vet ju inte hur stor bebis är när det är dags att titta ut? Lite nyfiken bara :P Haha, men min tankegång fungerar ju inte heller. Är ju inte direkt så att man väntar tills bebis är här och åker direkt från BBn till närmaste klädparadis för bebisar :P



En annan grej :D Tyckte jag hade världens bästa present till ditt bebiskalas men nu har jag kommit på en ÄNNU bättre! :D så sjukt bra! (och det skriver jag väl bara för jag är så urusel på att hålla hemlisar så jag måste avslöja att jag har present på g så du blir nyfiken xD sån är jag)

2010-05-18 @ 18:55:01
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Ja :) Grönt och lila kanske är bra "neutrala" färger också? Eller så är det något jag fått för mig för jag älskar lila och grönt ;) Men tror också du kommer få många kläder i början :) Blir det dop så kommer det säkert bli mycket kläder då också, men det kanske dröjer till senare på hösten isåfall?



Och presenten bara måste jag ju köpa! En present fick jag för mig typ så fort jag fick veta om bebis! :D Den andra kom jag på typ igår, men de hör ihop ;) (haha, bara för det kommer jag säkert skrota båda för jag kommer på ännu en som är mer fantastisk :P)

2010-05-18 @ 20:50:06
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback