Don't put words up in my mouth

Vissa i ens närvaro är verkligen stöttande och hjälper till, längtar efter bebis och donar. Andra sitter och säger att dom är stöttande men gör inte ett jävla skit mer än att bara säga det. Det finns också dom som spelar otroligt stöttande på ytan och donar lite granna men inombords skiter i vilket och helst vill slippa veta.  Andra frågar bara för dom är nyfikna och vill ha något att prata om. Jag vet precis vilka som tillhör vilken kategori och det är skönt att veta det. Jag har vänner och familj i varenda kategori.

Jag kan skriva hur mycket som helst just nu, känner jag så arg och trött på allihopa.
Jag vill bara stänga in mig och bara vara med mig själv och slippa gå ut och slippa prata och vara, men vardagen ligger ju runt hörnet och jag antar att jag måste allt det där jag inte vill.

Just nu önskar jag också jag kunde sålla bort vissa läsare, men det går ju inte det heller.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vadå trycka enter? Vilken hemsida? :S

2010-05-10 @ 20:38:14
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Cicci

Ja du har ju stenkoll! :D Tack för tips och hjälp!

2010-05-11 @ 15:53:54
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback