Hard knock life.

Vilken dag.. den har varit otroligt tuff. Men det är självförvållat från början till slut så det är bara att ta det. Jag har defenitivt lärt mig en hård läxa. Och vissa människor är jag evigt tacksam för att dom finns. Nu är jag sådär gråttrött och min rygg vill verkligen inte mer, för just nu är min foglossning allt annat än bra, så nu ska jag sova. & Imorgon ska jag till barnmorskan igen.

Nu får jag se framåt, 90 dagar till bebis. 3 veckor till midsommar med Nella & världens finaste M. & det, det kan inte bli annat än bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja nu är det ju inte långt kvar! Vilket datum är det beräknat att bebis ska komma? =) Jobbigt med den foglossning =(

2010-06-01 @ 10:07:49
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback