Tröttsamt.

Är så trött på att folk ska ge råd hela tiden, det kostar att ha barn, det går åt 20 blöjor om dagen, man får inte sova på flerafleeeeera år, man hinner aldrig duscha. Man ska göra så man ska göra si.
Man får inte putsa fönster som gravid och man måste äta järntabletter annars kan bebisen dö. Jag blir så trött och undrar hur fan barn överlevde förr i tiden om dom nu dör utan järntabletter tillexempel?
Jag dricker blutsaft om jag känner mig trött, jag litar på mitt sunda förnuft och tror visst att jag kommer få duscha och sova. Och visst fan är det dyrt? Är det någon som tror något annat?
Och man är tydligen jävligt egoistisk om man köper något till sig själv och inte bebis. Det ska ni veta, den får så det räcker och blir över även om jag köper mig något jag vill ha.

Jag blir så jävla trött på allt prat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dumma människor som whinar!

2010-05-05 @ 19:01:59
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Cicci

Hahahaha! Bara måste få skratta åt allas "råd", klart man fattar att det inte är gratis att ha ett barn! Och håller med dig om det där med järntabletterna. Du är inte ett dugg ego om du köper nåt till dig själv, du måste ju få unna dig nåt när du springer runt i flera månader med magen och inte kan göra ett skit!

2010-05-05 @ 20:42:02
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback