Keeping track on time

Jag har gett upp en sak efter igår, knyta skorna. Jag skulle böja mig ner men eftersom magen numera faktiskt är i vägen och icke formbar så kom den i kläm och jag höll på att spy direkt på plats, hände inte heller en utan hela två gånger igår, alltså varje gång de där förbannade skorna skulle på. Så nu blir det skor man bara stoppar foten i så enkelt är det med det.

Jag har inte skivit så mycket om vad jag har gått upp eftersom jag får sån ångest av det.
Jag plussar numera i vecka 27, 8 kilo! 8 KILO! ÅTTA JÄVLA KILO! Lär ju bli typ minst 8 till! Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv vägt såhär mycket.
& så var det ju dessutom helg nu igen, det får vi fira med ett äpple, nej nu ljög jag! Lär fira det med typ 1 kilo godis och en kladdkaka från stigs.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag satte upp foten på väggen i slutet, det är en övning i sig ;)

2010-05-29 @ 15:31:31
URL: http://evelinali.blogg.se/
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Oh, gisses. Låter inte alls roligt :S Haha, vad säger det om min mage att jag just nu bara har skor man skuttar i? xD

2010-05-30 @ 22:22:59
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback