But love is the answer to a question

Har varit en bra helg. Åkte med familjen till stugan igår för att inviga den nya altanen som var så fin så, utsikten där fina sommarkvällar kommer vara oslagbar. Och altanen ligger liksom alldeles alldeles precis vid vattenkanten! Så vi grillade, åt hemmagjorda mazariner som var det godaste på länge & fruktfat. Vi satt ute på altanen hela kvällen och var inte till sängs förrens runt 12 tror jag klockan var. Mysigt att kunna sitta ute och prata istället för att bara sitta framför tv:n. & med värme på altanen så gick det fint. Spenderade sen natten hos familjen och idag åkte vi till Växjö och gjorde lite ärenden & fikade.

Sen blev väl resten av eftermiddagen sådär eftersom jag blev förbannad på min jävla vagn. Jag får inte liggdelen att fästa. Jag kommer snart tutta eld på hela jävla vagnen och.. Nej det kommer jag kanske inte men i mitt stilla sinne så vill jag det.

& så är det veckobyte idag med :) Vecka 25. På onsdag ska jag till barnmorskan, antar att dom tar det första sfmåttet då och den där klassiska vägningen som jag hatar. Haft ångest för det i 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Vad för mått? Får du veta hur stor bebis är? :D

2010-05-09 @ 21:57:52
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Lallo

Fröken Carlsson att vi missade varandra i Växjö, va nämligen där hela dagen och traskade runt i la stada. Så synd :( funderat om jag och Lykkepykke ska ta oss en roadtrip pch hälsa på fröken Carlsson. Hur låter detta? Pussiluss

2010-05-10 @ 08:47:11
URL: http://caroliiiines.blogg.se/
Postat av: siw o kjell

hej

skoj att lördagskvällen var upppskattad

en trevlig kväll för alla

kommer säkert flera sådana

2010-05-10 @ 17:46:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback