Dag 06 – Min dag

Liten vaknade vid 4 & ville ha mat, upp på studs och bland en flaska. Hon åt medans ögonen fortfarande var stängda & somnade snabbt om igen. Vaknade vid 7, liten hade spottat ut nappen, samma sak vid halv 8, tjugo över åtta och sen vid halv 10. Vid halv 10 gick vi upp. Åt frukost, gav liten frukost, klädde på henne och myste lite på täcket i köket. Samtal från operationen som frågade hur jag mådde efter igår. Sen gjorde jag mig ordning & lånade lillebrors dator medans liten Inez underhölls av familjen på ovanvåningen. Sen åkte vi hem till stan igen, sov ju som sagt hos familjen efter operationen igår. Hem och lämna av saker, sen ut på promenad med vagnen. Var på banken och fixade lite med Inez sparkonto samt satte in pengar till henne! Första insättningen gjord, woho! Var och förminskade mitt armbandsur. Handlade bröd & filmjölk. Hem igen och myste med liten i babygymmet. Byta blöja & ge henne mat. Kollade igenom all post jag fick idag. Lägga liten i babygymmet. Kollade runt på julklappar. Beställde en julklapp till Inez. Söva liten. Blogga. Kolla facebook. Uppdatera facebook igen. Prata med Nella i telefon. Beställa hem boken som Karro rekommenderat! Leta efter klänning till dopet. Såg på måndagens avsnitt av Ung & Bortskämd. Åt mat, varma mackor. Sen fortsätter kvällen med: Byta blöja, mysa med liten, ge liten mat, osv. Sen, sova!

Kommentarer
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Låter som en fin dag :)

2010-11-18 @ 09:19:43
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Annas inspiration

Hej tjejen!



Hoppas du mår väl efter operationen,

har du ont?



Ha en fin dag med din söta lilla sessa

Kramar Anna

2010-11-18 @ 13:26:23
URL: http://annasinspiration.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback