Dag 13 – Den här veckan

Måndag – Handlade mat. Hade möte med ett försäkringsbolag, försäkrade Inez. Var på glöggmys hos Emma & Leon.
Tisdag – Myste bara med Liten. Tänkte bara lussekatter, så jag gick och handlade saffran & jäst. Kom hem. Hade glömt jästen i affären. Så vi återgick till mys!
Onsdag –
Handlade jäst.. igen! & Bakade lussekatter, tvättade 4 maskiner. Satte upp julstjärnorna & bytte gardiner. Åt Sushi med Åsa.
Torsdag –
Babyrytmik & lunch med 2 mammor från Mammagruppen!
Fredag – Inte den blekaste än så länge, en promenad skulle jag tro det blir, älskar vara ute i snön, även om det blir ett helt gympapass med vagnen :)!
Lördag –
Träffa min fina Nella & hennes Johan. Slinga håret & klippa luggen. Julbord med familjen.
Söndag –
Första adventsmys hemma skulle jag tippa på!

 


Kommentarer
Postat av: Anna-gravid i vecka 26

Ja bb-väskan är en annan lista det;) Kommer skriva om det lite senare i graviditeten men tack för toalettpappertipset;). Kram

2010-11-25 @ 10:23:13
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Ida

Julbord med familjen, gissar att det är samma som vi ska på =) Får vi se den lilla tjejen! Ha det så gott! Kram

2010-11-26 @ 08:45:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback