Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Det är fortfarande svårt att visa vad jag hade på mig idag eftersom jag glömde kameran hos Emma i måndags, men imorgon ska jag ta mig i kragen och hämta den! Men jag kan tala om att jag hade på mig en jeansklänning med volangkrage fram från H&M, vitt linne & svarta leggings.. & ja strumpor! Och nu har jag på mig morgonrock.

Måste uppdatera min garderob. Står där typ en timme innan jag klär på mig. Har ingenting kul eller något jag kommer i! Hur kan man trots att man bara har 3 kilo kvar inte ha sina gamla kläder?!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är ju inte bara vikten som ändrats... bröst och höfter brukar oxå ha nya former

2010-11-26 @ 02:34:13
URL: http://storasyster.stjerndorff.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Tror det handlar mycket om ovana. Förra vintern gick jag ner massa i vikt (utan att försöka :S) och när våren kom passade jag i kläder jag inte hade haft på några år, men jag tyckte inte jag hade något att ta på mig.

2010-11-26 @ 11:46:08
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback