Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag är ju den där typen som får ångest för typ allt, allt från varför jag åt just det till middag, varför köpte jag just de chipsen till stora val i livet. Så det är svårt för mig att välja en sak. Även om det finns en grej som tynger mig och tyngt mig länge, men det tänker jag faktiskt inte skriva om.

Men en sak jag ångrar är att jag opererade brösten så ung.
Jag ångrar inte att jag gjorde det, för jag tror jag hade gjort det även idag men jag önskar att jag hade väntat tills efter jag fått barn. För just nu sitter jag och klandrar mig själv och tror att min mjölk inte kom igång ordentligt just eftersom jag har opererade bröst. Det är inte säkert att så är fallet och det kommer jag nog aldrig få veta.
Men jag hade ju inga planer på att skaffa barn innan 30 så jag tänkte väl inte efter direkt.


Kommentarer
Postat av: karro

jag får också ångest för allt, skönt att jag inte är ensam! ;)

2010-11-30 @ 23:48:12
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Tova

Usch, alla har vi saker vi ångrar, och jag är också en sån som kan älta saker typ forever och ofta tycker att alla val jag gör blir de felaktiga... :P



Den där 30 dagars-utmaningen verkar rätt intressant förresten, ska nog också försöka göra en sån om jag orkar! :)

2010-12-01 @ 16:06:56
URL: http://trasslet.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback