Efterkontroll

Idag var det dags för efterkontroll.. Inte alls roligt må jag säga. Jag är fortfarande rätt öm och sådär. Men nu är det överstökat iallafall. Det gick bra, eller ja.. det beror väl på hur man ser det egentligen. Jag är hel och livmodern var tjusig sa dom. Haha! Skönt det iallafall! Mina cystor kollades upp av hela två läkare.. Och ja.. Jag ska opereras. Cystorna måste tas bort. Och eftersom det inte hjälper att punktera dom och dom bara kommer tillbaka och växer sig större så måste dom väck. Jag vill verkligen inte men vet att det är nödvändigt. Känner inte för att bli nedsövd. Sist jag blev det mådde jag så himla dåligt & i flera dagar dessutom.. Och så kommer jag behöva vara ifrån Inez en hel dag. Det känns inte alls roligt. Jag saknade henne bara av att vara ifrån henne en timme idag när jag var på efterkontrollen. Åh, det är faktiskt det värsta av allt :(.

Idag blir min lilla älskling 8 veckor ♥

Nej, natten har varit lite kämpig här och liten nannar i mitt knä så jag ska med blunda lite.
Ha en fin måndag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det ordnar sig. Lät mindre roligt:(. Kram

2010-11-01 @ 12:35:34
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sandra

Dumma cystor :(

2010-11-01 @ 22:27:45
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback