Operation

Idag har jag opererat mig, cystorna skulle bort & en sprial passades på att sättas in. Allt gick fint & liten har skött sig exemplariskt hemma hos familjen, min älskling. Ville hem så fort jag vaknade på uppvaket, det var det första jag sa: Nu vill jag hem.. men fick snällt vänta en stund. Kommer verkligen i all mån jag kan undvika att bli sövd i framtiden. Jag mår så jävla dåligt både innan och framför allt efteråt. Ångestladdat. Och jag är så lättpåverkad av narkos & allt sånt där, tål ingenting, blir helt knockad efteråt.
Dessutom så tyckte liten höna att det var en bra ide att  vara vaken mellan 2 & halv 5 imorse.. eller ja inatt?! Lagom roligt när jag visste att jag skulle upp vid 6 & inte hade somnat före 11 eftersom jag var nervös inför idag.
& Grät som ett litet barn gjorde jag när dom skulle söva mig. Är så rädd för att tappa kontrollen och kanske mot alla odds, dö. Men jag fick stöd och handhållning från en sköterska & jag överlevde ju som ni märker.

Iallafall så spenderar vi natten hemma hos familjen eftersom jag inte mår bra. & dagens lista kommer imorgon, då blir det dubbelt upp.
Jag orkar inte idag & det tror jag alla förstår.

Ha en forsatt fin kväll nu ♥

Kommentarer
Postat av: Anna- gravid i vecka 24

Skönt att vara hos din familj med tösen när du haft en sådan upplevelse. Stackare jag hade med varit rädd!

2010-11-16 @ 17:35:18
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Jag hade ju noll koll! Visste att din operation var nära, men hade inte koll på när! Ville ju önska dig lycka till och försöka låta sådär vis :) Men men.. hoppas du slipper bli nedsövd i framtiden iallafall :)

2010-11-17 @ 02:52:14
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Cicci

Skönt att operationen gick bra! Så roligt att sitta och läsa om allt mysigt du och Inez hittar på =)

2010-11-17 @ 07:37:21
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback