Helgmys!

Känns som om helgen har varit helt fullsmockad fast så är egentligen inte fallet. I fredags så bakade jag sjuhimlans massa & sen så var Inez faster på besök. På kvällen sen så somnade jag och liten tidigt. I lördags var det skitväder & vi myste inne hela dagen. Hade planer på att gå ut på stan men sen infanns sig aldrig orken. Ville verkligen inte gå ut i regnet. Så vi spenderade dagen på golvet i vardagsrummet där liten sprattlade i babygymmet, hon fick babymassage på en filt och sen tupplurade vi lite på täcket som låg på golvet! Myslördag :)! Sen på kvällen kom Jonas! Vi tittade på Så mycket bättre och åt chips. Jonas stryde kosan hemåt runt halv 11 och då hade liten redan somnat i min famn. Idag sov vi ända till halv 11, eller ja, det var ju givetvis två matningar och ny blöja därimellan! (Lika bra att tilllägga det annars får jag väl en jäkla massa skit, fast antar att det finns en del som sitter och himlar med ögonen ändå och tycker det är såååå hemskt att jag & liten låg i sängen så länge, för man MÅSTE ju ge henne rutiner.....)

& idag har vi.. eh.. ja. Samma sak som igår ungefär. Myst på golvet. Inez är så himla nöjd då. Man märker verkligen skillnad på henne de dagar man ger henne 100 % uppmärksamhet & de dagar när man inte riktigt hinner ligga sådär och bara mysa. Men i helgen fanns det tid och hon njöt i fulla drag.
Och nu ikväll efter en dusch för både mig & lillan så har vi bara myst i soffan. Hon ligger på mitt bröst och suttar på nappen och tittar sig omkring.

Hennes nya grej är förövrigt att sitta upp. Hon ska sitta i soffan, sitta överallt. Så man får snällt sitta och hålla henne så hon får sitta och titta sig omkring annars blir det liv i luckan. Pluttan ♥

Nehääää, nu ska vi sova.
Imorgon ska vi till försäkringskassan, ge oss ut på bokjakt och bara njuta för på tisdag ska jag vara utan min lilla snutta, då är det operationsdags.. ufff..
Jaja, sluttjatat.. Tjillevippen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback