Första advent!

Jag är stressad! På fredag kommer min älskade pappa hit & stannar ändå tills på måndag! Och innan dess måste det storstädas & handlas hem mat och på lördag är det dop så det måste bakas och donas & klänningen jag har beställt till mig själv har inte ens skickats iväg än. Kommer säkerligen få panikhandla en på fredag och sen vara missnöjd.. bah! Och om den jag har beställt hinner komma får man ju hoppas att den passar med!
Jag vet att det egentligen inte är så mycket men är man van vid att mest bara mysa med bebis och lulla runt och göra vad man vill så känns det mycket.

Igår fixade jag iallafall äntligen mitt hår, eller jag, min frisör, världens bästa Nella fixade! Nu är det precis så som jag vill ha det, ljust & fräscht!
Sen på kvällen var det julbord med familjen på Sussis Cafe! Mysigt! Liten skötte sig bra, det var lite för varmt bara och lite för mycket folk så hon kom inte till ro med sömnen alls men det får man ju ta! Hon låg mest på min arm! Men hon skötte sig jättebra!  Det var iallafall trevligt att se alla, många av dom ser man inte ser alls ofta! Väl hemma sen somnade vi direkt, helt slut båda två.

Idag har lilla Inez Gynette sovit HELA dagen, antar att det är sviterna efter igår. Det är hårt med julbord ;)!

Jag längtar verkligen till helgen, litens klänning är så himla fin! Ska bli så roligt att se henne i den! & det ska bli roligt att visa er den :) Men ni får inte se den förrens på söndag eftersom jag har en del i familjen som läser bloggen & det måste bli en överraskning!

Hoppas eran advent varit fin!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback